Провідний експерт відділу оцінки проектів фінансового офісу
Провідний експерт відділу оцінки проектів забезпечує фінансову оцінку отриманих проектів і заявок на предмет їх відповідності програмі та вимогам Фонду.
Провідний експерт відділу оцінки проектів належить до професійної групи «Професіонали». Призначення на посаду провідного експерта відділу оцінки проектів та звільнення з неї здійснюється наказом директора Фонду, з дотриманням вимог Кодексу законів про працю України та чинного законодавства про працю, безпосередньо підпорядковується начальнику відділу, фінансовому директору та директору Фонду.
Основні обов'язки
- Здійснює фінансову оцінку проектів (зокрема, документів заявників, договорів з підрядниками, видаткових накладних, актів приймання наданих послуг, виконаних будівельних робіт, довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати, платіжних документів, що підтверджують здійснення оплати за послуги та впровадження заходів з енергоефективності, договорів на проведення технічного нагляду, актів приймання-передачі наданих послуг з технічного нагляду, платіжних документів, що підтверджують оплату послуг з проведення технічного нагляду, договорів на проведення авторського нагляду, актів приймання-передачі наданих послуг з авторського нагляду, платіжних документів, що підтверджують оплату послуг з проведення авторського нагляду, договорів на сертифікацію енергетичної ефективності будівлі, актів приймання-передачі наданих послуг сертифікації енергетичної ефективності будівлі, платіжних документів, що підтверджують оплату послуг сертифікації енергетичної ефективності будівлі, договорів на підготовку звіту з обстеження інженерних мереж, що були модернізовані, актів приймання-передачі наданих послуг з обстеження інженерних мереж, що були модернізовані, звітів з обстеження інженерних мереж, що були модернізовані, підготовлених після впровадження заходів з енергоефективності, платіжних документів, що підтверджують оплату послуг з обстеження інженерних мереж, що були модернізовані) на предмет їх відповідності програмі і вимогам Фонду.
- Бере участь в організації процесу фінансової оцінки Проектів, зокрема, Заявок та документів, що надаються разом із ними, на предмет їх відповідності Програмі (ам) і вимогам Фонду, на всіх етапах участі Заявників у Програмі (ах);
- Бере участь в організації процесу попереднього та остаточного розрахунку розміру Грантів;
- Бере участь в організації процесу формування документів на виплату Грантів;
- Бере участь у розробці внутрішньої нормативної бази, що стосується супроводження операцій, фінансового обліку Фонду та ін.;
- Бере участь у проектах з імплементації системи обробки заявок, облікової системи Фонду, та ін.;
- Бере участь в організації супроводу договорів про співпрацю з Банками-партнерами в частині інформування про здійснення виплати Грантів;
- Бере участь в організації проведення аналізу потенційних Банків-партнерів, підготовку висновків для прийняття Дирекцією рішення щодо їх обрання та організовує моніторинг дотримання Банками-партнерами кваліфікаційних вимог;
- Забезпечує виконання правил і заходів системи внутрішнього контролю Фонду;
- Надає методологічні роз’яснення з питань оцінки Проектів співробітникам Фонду;
- Проводить навчання співробітників Відділу з питань, що стосуються компетенції Відділу
- Бере участь у підготовці внутрішньої корпоративної фінансової звітності для Дирекції та Наглядової ради;
- Співпрацює з іншими підрозділами Фонду для досягнення спільних стратегічних цілей.
Відповідальність
- За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, та (або) невикористання наданих прав, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
- За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
- За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
- За розголошення персональних даних інших осіб, що стали відомі під час виконання обов’язків, службової інформації, комерційної таємниці, недотримання норм наказів (розпоряджень) та інструкцій щодо роботи з документами, що містять службову інформацію.
- За підготовку й надання завідомо недостовірних відомостей.
- За особисту нестриманість під час ділових зустрічей, порушення норм етикету ділового спілкування.
- За порушення правил внутрішнього трудового розпорядку, трудової дисципліни, норм охорони праці, пожежної безпеки.
- Неправомірне використання наданих службових повноважень, а також використання їх в особистих цілях.
Вимоги до кандидатів
- здатність встановлювати логічні взаємозв’язки;
- здатність робити коректні висновки.
- вміння дослухатися до думки, чітко висловлюватися (усно та письмово);
- готовність ділитися досвідом таідеями, відкритість у обміні інформацією;
- орієнтація на командний результат.
- чітке бачення результату;
- сфокусовані зусилля для досягнення результату;
- запобігання та ефективне подолання перешкод;
- навички планування своєї роботи;
- дисципліна та відповідальність за виконання своїх задач.
- управління своїми емоціями;
- оптимізм.
- розуміння ключових чинників, які спонукають до зайняття обраної посади
- вміння встановлювати причино
- наслідкові зв’язки.
Переваги
Досвід роботи з міжнародними організаціями та/або з міжнародними фінансовими організаціями, що надають фінансову допомогу /кредитування/ гранти у проектах з енергозбереження та енергоефективності.
Умови працевлаштування
Трудові відносини з провідним експертом відділу оцінки проектів оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового контракту (договору). Очікуваний рівень заробітної плати – 41 860,00 гривень на місяць (до оподаткування).
Подання документів
Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою Заяву* щодо бажання взяти участь у конкурсі. До заяви додається:
1. біографічна довідка (резюме);
2. копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
3. копія документа про вищу освіту;
4. згода на обробку персональних даних;
5. мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
6. рекомендації (за наявності);
7. реєстраційний номер облікової картки платника податків.**
*Заява щодо бажання взяти участь у конкурсі та згода на обробку персональних даних заповнюється власноруч, підписується особисто та надсилається разом з іншими зазначеними до заяви додатками на електрону адресу в незмінюваному форматі (скан копія або pdf-формат)
**реєстраційний номер облікової картки платника податків подається претендентами, допущеними до співбесіди з Директором.
Заява про участь у конкурсному доборіЗгода на обробку персональних даних
Усі документи складаються українською мовою.
Документи відправляються на електронну адресу hr@eefund.org.ua. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.
Строк подачі документів: до 24:00 25 лютого 2022 року.
Етапи конкурсного добору:
- Прийом документів
- Співбесіда з конкурсною комісією
- Погодження кандидатури переможця директором за напрямком
За додатковою інформацією стосовно процесу подання документів прохання звертатися:hr@eefund.org.ua