Експерт відділу оцінки проектів фінансового Офісу
Експерт відділу оцінки проектів забезпечує фінансову оцінку отриманих проектів і заявок на предмет їх відповідності програмі та вимогам Фонду.
Експерт відділу оцінки проектів належить до професійної групи «Професіонали». Призначення на посаду експерта відділу оцінки проектів та звільнення з неї здійснюється наказом директора Фонду, з дотриманням вимог Кодексу законів про працю України та чинного законодавства про працю, безпосередньо підпорядковується начальнику відділу, фінансовому директору та директору Фонду.
Основні обов'язки
- Здійснює перевірку заявок та первинних документів, поданих на часткове відшкодування вартості попереднього енергетичного аудиту, підготовку висновків щодо відповідності заявок та витрат фінансовим вимогам Фонду з наданням обґрунтованих пояснень та розрахунок розміру часткового відшкодування вартості проведення енергоаудиту.
- Здійснює перевірку заявок та первинних документів, поданих на часткове відшкодування вартості розробки проектної документації, підготовку висновків щодо відповідності заявок та витрат на проектну документацію фінансовим вимогам Фонду з наданням обґрунтованих пояснень та розрахунок розміру часткового відшкодування вартості витрат на проектну документацію.
- Здійснює перевірку заявок та первинних документів, поданих на часткове відшкодування витрат на впровадження заходів та підготовку сертифікатів з енергетичної ефективності будівлі, підготовку висновків щодо відповідності заявок та витрат на впровадження заходів з енергоефективності фінансовим вимогам Фонду з наданням обґрунтованих пояснень, здійснення коригуючих та остаточних розрахунків гранту.
- Здійснює перевірку у межах компетенції заявок та первинних документів, поданих у рамках інших програм.
- Здійснює підготовку та надання періодичних звітів у порядку, визначеному Наглядовою радою Фонду.
- Здійснює підготовку та надання відповідей на запити, що відносяться до компетенції відділу.
- Бере участь у проведенні регулярного оцінювання фінансових продуктів, програм, проектів.
- Бере участь у роботі з удосконалення програм Фонду.
- Бере участь у роботі з регіональними консультантами МФК.
- Здійснює проведення аналізу потенційних банків-партнерів, готує висновки для Дирекції.
- Співпрацює з Банками-партнерами щодо впровадження продуктів Фонду.
- Бере участь у роботі з впровадження ІТ платформи.
- Виконує інші обов’язки, покладених на нього начальником Відділу та фінансовим директором Фонду.
Відповідальність
- За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, що передбачені посадовою інструкцією, – в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
- За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, – в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
- За завдання матеріальної шкоди – в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
Вимоги до кандидатів
- здатність встановлювати логічні взаємозв’язки;
- здатність робити коректні висновки.
- вміння дослухатися до думки, чітко висловлюватися (усно та письмово);
- готовність ділитися досвідом таідеями, відкритість у обміні інформацією;
- орієнтація на командний результат.
- чітке бачення результату;
- сфокусовані зусилля для досягнення результату;
- запобігання та ефективне подолання перешкод;
- навички планування своєї роботи;
- дисципліна та відповідальність за виконання своїх задач.
- управління своїми емоціями;
- оптимізм.
- розуміння ключових чинників, які спонукають до зайняття обраної посади
- вміння встановлювати причино
- наслідкові зв’язки.
Переваги
Досвід роботи з міжнародними організаціями та/або з міжнародними фінансовими організаціями, що надають фінансову допомогу /кредитування/ гранти у проектах з енергозбереження та енергоефективності;
Умови працевлаштування
Трудові відносини з експертом відділу оцінки проектів оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового контракту (договору). Очікуваний рівень заробітної плати – 34 500, 00 гривень на місяць (до оподаткування).
Подання документів
Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою Заяву* щодо бажання взяти участь у конкурсі. До заяви додається:
1. біографічна довідка (резюме);
2. копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
3. копія документа про вищу освіту;
4. згода на обробку персональних даних;
5. мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
6. рекомендації (за наявності);
*Заява щодо бажання взяти участь у конкурсі та згода на обробку персональних даних заповнюється власноруч, підписується особисто та надсилається разом з іншими зазначеними до заяви додатками на електрону адресу в незмінюваному форматі (скан копія або pdf-формат)
**реєстраційний номер облікової картки платника податків подається претендентами, допущеними до співбесіди з Директором.
Заява про участь у конкурсному доборіЗгода на обробку персональних даних
Усі документи складаються українською мовою.
Документи відправляються на електронну адресу hr@eefund.org.ua. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.
Строк подачі документів: до 24:00 25 серпня 2021 року.
Етапи конкурсного добору:
- Прийом документів
- Ситуаційне завдання/Співбесіда з конкурсною комісією
- Фінальна співбесіда
За додатковою інформацією стосовно процесу подання документів прохання звертатися:hr@eefund.org.ua